Slučaj “guzica” – kako je jedan salon sveo vrijednost žene na razinu dupeta

Danima se po društvenim mrežama raspreda o slučaju “guzica” tj. objavi jednog beauty salona i gospođi koja je pozvala svoje pratitelje da voajerski bauljaju Hrvatskim plažama i slikaju guzice pune celulita pa to onda šalju njenoj “redakciji”. Uz to je svojski obećala da voajeri neće biti otkriveni, kao ni vlasnici celulitnih guzica.

Najbolja tj. laički kao nestručnjak za guzice, osim evo ove moje koja je ok oblikovana ali nije po mjerilima ovog salona, procijenit ću u grubo “Najcelulitnija guzica među guzicama” trebala je osvojiti nagradu od 500,00 kn.

Ali, ljudi su srećom reagirali pa je objava na slici niže ubrzo nestala s profila tog salona.

Foto: Instagram
Neki baner

Saga se naravno nastavila jer se javnost zgrozila, i reagirala na mnoge načine, a na objavu jedne simpatične influencerice, vlasnica salona je krenula u otvoreni rat pa je napisala, citiram: “Hvala što ste nas osvijestili jer mi smo mislili da je – kako vi to lijepo i profinjeno kažete – dupe puno bitnije od glave… Iako priznajem ne bi vam škodio koji tretman kod nas”. Potpisala se kao CEO, uz MBA titulu.

Foto: Instagram

Mnogi brendovi sad jašu na valu slučaja “guzica” a ja se pitam što dođe jednoj ženi da na takav način dobije ideju poniziti druge žene?

Jesmo li kao društvo toliko opsjednuti sisama i guzicama, golotinjom i nerealnim standardima ljepote da ćemo sve i svakog tko je normalan i izgleda normalno na ovaj način šikanirati i obezvrjeđivati? I još zaraditi na tome?

Slučaj “guzica” i vrlo loš marketing

Zapravo me ništa više ne čudi, a ako je plan bio marketing, upalilo je, samo ne baš onako kako je ekipa iz salona zamislila.

Baba karma? To zaključite sami.

Ne bih željela biti ona koja će kao mnogi drugi u medijima napasti vlasnicu salona, nije mi to cilj, ali cilj mi jest postaviti neka pitanja. Opravdana pitanja.

Prije svega koji je zapravo bio cilj, osim onog očitog – marketinga za salon i zarade istog? Što su mislili da će ovime postići? I ključno, je li zaista bilo voljnih da krenu po plažama stalkati i potajno slikati ljude? Na ovo zadnje ne želim uopće čuti odgovor.

Zar ljudi zaista ne vide koliko je ovo pogrešno na svim mogućim razinama ma kako da to okreneš? I brendovi koji su se ovog sad uhvatili k’o pijan plota, pa na valu slučaja “guzica” skupljaju jeftine lajkove na jeftinim “voli sebe i svoje tijelo” forama.

Nemamo što komentirati tuđi izgled, izbore i živote. Nemamo pravo nikome nametati svoje stavove. Pa čak ni ako su kao što mi mislimo, dobronamjerni. Jer put u pakao davno je i već sto milijardi puta popločen dobrim namjerama.

Žena nije dupe i nije objekt

Koju to poruku šalje ovaj salon? Da nije tu na usluzi da pomogne onima koji žele raditi na svom izgledu, već je tu da omalovažava, podcjenjuje i obezvrjeđuje žene? I s kojim pravom?

Zar se jedna žena svodi na guzicu??

Zar biti prirodna i svoja i ne biti opsjednuta utegnutim dupetom znači biti izrod?

S druge strane, ovakav slučaj baca lošu sjenu i na žene koje paze jako na svoj izgled, jer ih trpa u isti koš s onim tko se ovako nečeg i dosjetio. Klijentice ovog salona sada su okarakterizirane kao jednako plitke, a sigurna sam da to nisu.

Brini o svom zdravlju al’ daj uključi i mozak

Tko pobogu više određuje te glupe stereotipe? Te standarde debilizma a ne ljepote. Jer kad počneš proganjati neki ideal, maltretiraš sebe, a pri tom i druge ljude, kad si ne daš ni biti ni živjeti ni pojesti ti si već na dobrom putu za ludnicu. Možda sam gruba ali sav taj cirkus i sve to uljepšavanje i pretjerivanje pretvorilo nas je u robove.

Trenirati, paziti na sebe, držati se zdrave i dobro balansirane prehrane, otići na neki tretman ako nam je zadovoljstvo? Da! Apsolutno!

Postati rob trendova koji zapravo ne prihvaća svoje tijelo, pa ga podvrgava kojekakvim ekstremima? E to ne. To ne!

Jer beauty industrija trlja ruke i dobrano zarađuje na našim nesigurnostima i kompleksima. I potrebi da vječno budemo mladi i top.

A nismo to.

Starimo i umiremo. I to je činjenica. Još nismo izmislili tabletu za vječni život, pa se s činjenicom starenja i umiranja moramo pomiriti.

S druge strane zaista ne znam je li ekipu iz salona itko obavijestio da je sve što su pokušali, način i poticanje drugih na tražene radnje voajerizma i fotografiranja bez znanja i dozvole osoba koje se fotografiraju, zakonski kažnjivo?

Diskriminacija

Nije ovo samo pitanje bodyshaminga, ovo je i pitanje diskriminacije.

Strašno je koliko smo postali nazadni, koliko smo neobrazovani, koliko smo neupućeni i koliko su nam društvene mreže i želja za brzim rastom istih i zgrtanjem para, isprali mozak.

Poanta je, drage moje žene volite svoje tijelo, obožavajte ga! Svaku oblinu, svaki milimetar svoje savršene nesavršenosti! Bile vi zagovarateljice zdravog života i koristile tretmane za uljepšavanje ili bile zagovornice prirodnih oblina. I ne dozvolite nikome da vam govori da s vama nešto nije u redu, a osobito ne osobe iz kojih vrišti frustracija i samo želja za zgrtanjem para.

Slučaj "guzica",  woman in black bikini bottom in a swimming pool
Photo by Daniel Torobekov on Pexels.com

Jer na kraju balade ova horor priča je točno to. Nije njima stalo do toga da ikoja žena bude zadovoljna sama sobom, da učini nešto za sebe i svoje tijelo, već da napune svoju kasu. Ali na užasan, neprofesionalan i diskriminatoran način. Kao poslovna žena mogu samo reći – da, važno je da odradim posao i da ga naplatim, ali jednako je važno iskreno zadovoljstvo ljudi koji mi ukažu povjerenje da za njih napišem tekst ili im napravim web site. I da se neupitno, u svakom trenutku naše suradnje osjećaju kao ljudi. Ljudi prije svega.

Jer svi mi to jesmo, s celulitom na guzici ili ne.

Neki baner
No Comments Yet

Comments are closed